خانه / سئو وردپرس / چگونه رتبه الکسا سایت وردپرس خود را افزایش دهیم

چگونه رتبه الکسا سایت وردپرس خود را افزایش دهیم

بسیاری از مردم از ما سؤال می کنند: “چگونه می توانم رتبه الکسا را ​​بهبود ببخشم”. ما می دانیم که این متریک برای شما و تجارت شما چقدر مهم است. به عنوان یک معیار عمومی ، تبلیغ کنندگان ، سرمایه گذاران و شرکای احتمالی رتبه الکسا را ​​جستجو می کنند و از آن به عنوان روشی برای ارزیابی ارزش تجارت شما استفاده می کنند. به همین دلیل ، پیشرفت در رتبه شما باعث پیشرفت درآمد هم می شود.

برای کسانی از شما که تازه وارد الکسا هستند یا با رتبه الکسا آشنایی ندارند. این یک متریک است که خلاصه ای سریع از عملکرد یک سایت (شما یا رقیب شما) نسبت به سایر سایت های وب ارائه می دهد. اگر روی آن متمرکز نشوید ، ممکن است شما برای انجام حداکثر ارزش و دید کسب و کار خود ، تمام تلاش تان را انجام ندهید. در کل ، اختیارات سایت شما در وب به عنوان رتبه الکسا شما ترجمه می شود.

اما قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که چگونه می توانید رتبه الکسا سایت خود را بهبود ببخشید ، باید گامی به عقب برداریم. درک فرم آرایش مرتبه الکسا بسیار مهم است تا بدانید که چگونه می توانید آن را بهتر کنید.

بیایید شروع کنیم.

چگونه رتبه الکسا سایت وردپرس خود را افزایش دهیم
چگونه رتبه الکسا سایت وردپرس خود را افزایش دهیم

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا شما تخمینی از میزان محبوبیت سایت شما  نسبت به سایر سایتها است . رتبه الکسا به این سوال پاسخ می دهد: در مقایسه با تمام سایت های دیگر ، سایت من چگونه کار می کند؟ توجه داشته باشید که از آنجا که رتبه یک اندازه گیری نسبی است ، رتبه سایت شما نه تنها به ترافیک آن سایت بستگی دارد ، بلکه به تغییر در ترافیک سایت های دیگر نیز بستگی دارد. 

 

الکسا چگونه داده های خود را دریافت می کند؟

الکسا دارای یک پنل داده ترافیک بزرگ است که متشکل از میلیون ها نفر در سراسر جهان است. براساس داده های این نمونه ، الکسا تعداد بازدید کنندگان همه سایت های اینترنتی را تخمین می زند. این یک محاسبه پیچیده است که شامل تصحیح تعصبات و همچنین شناسایی و دور انداختن ترافیک جعلی یا هرزنامه است. دانشمندان داده های ما بهترین در تجارت هستند و آنها اطمینان می دهند که داده هایی که ارائه می دهیم عاری از سر و صدا و داده های غیر انسانی است ، بنابراین می توانید بهترین تصمیم را برای تجارت خود بگیرید.

 

رتبه الکسا چگونه محاسبه می شود؟

الکسا در طی ۳ ماه گذشته میانگین بازدید کنندگان روزانه و بازدید از صفحه به هر سایت را تخمین می زند. سایتی که بیشترین ترکیبی از بازدید کنندگان و بازدید از صفحه را در طی ۳ ماه گذشته دارد ، در رتبه شماره یک قرار گرفته است. سایت با کمترین امتیاز در جایی حدود ۳۰ میلیون قرار دارد. اگر هیچ کس در پانل اندازه گیری ما طی ۳ ماه گذشته از سایتی بازدید نکرده باشد ، هیچ رتبه ای برای آن سایت وجود ندارد.

 

چگونه تعداد بازدید کنندگان یک سایت در رتبه الکسا تأثیر می گذارد؟

اگر تعداد بازدید کنندگان یک سایت را در مقابل رتبه بندی ترسیم کنید ، چنین چیزی به نظر می رسد:

بازدید و بالا رفتن ترافیک در الکسا
بازدید و بالا رفتن ترافیک در الکسا

در رأس نمودار Google قرار دارد که تعداد زیادی بازدید کننده را به خود اختصاص می دهد و در رتبه ۱ قرار دارد. سایت های انتهای “سر” طرح ، مانند Google ، در مقایسه با سایت های “دم بلند” در انتهای دیگر ، میزان زیادی از ترافیک را به خود اختصاص می دهند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که به دلیل شکل توزیع ، تغییر بسیار ناچیزی در تعداد بازدید کنندگان از سایتی در دم بلند باعث تغییر بزرگی در رتبه می شود.

بازدید و افزایش ترافیک در الکسا
بازدید و افزایش ترافیک در الکسا

با این وجود هرچه به سر نمودار نزدیکتر شوید ، بازدید کنندگان بیشتری برای افزایش یک رتبه احتیاج دارند.  تفاوت زیادی در ترافیک سایتی که در رده ۱۰ قرار دارد در مقایسه با سایتی که رتبه ۲۰۰ است، وجود دارد.

بازدید و افزایش ترافیک در الکسا alexa
بازدید و افزایش ترافیک در الکسا alexa

 

کسب رتبه دقیق تر الکسا

برای بدست آوردن رتبه دقیق تر می توانید معیارهای سایت خود را در الکسا ثبت کنید. سایتهای دارای معیارهای معتبر ، معیارهای خود را بجای اینکه بر اساس اطلاعات پانل داده ما برآورد شوند ، مستقیماً توسط الکسا اندازه گیری می کنند. تأیید معیارهای سایت شما ، رتبه دقیق تری را ارائه می دهد ، اما لزوماً رتبه بهتری ندارد! چندین مزیت دیگر از سایت های سنجش معتبر وجود دارد ، اما رتبه دقیق دقیق الکسا فقط یکی از آنهاست.

 

بنابراین ، چگونه در الکسا رتبه بهتری کسب می کنید؟ 

چندین تاکتیک وجود دارد که به بهبود رتبه الکسا سایت شما کمک می کند:

محتوای جذاب و اصلی تولید کنید

محتوی باید بروز و ارزشمند برای مخاطبان باشد. محتوایی که از این انگیزه دور است ، نمی تواند مخاطبان وفادار بسازد. هنگامی که خوانندگان منابع با ارزش و آموزنده ای را می یابند ، با محتوای آینده درگیر می شوند و در بین شبکه های خود ( لینک بیلدینگ ) به اشتراک می گذارند و بازدیدکنندگان جدیدی را معرفی می کنند که به طور بالقوه به مشتری تبدیل می شوند. محتوای باکیفیت نیز توسط موتورهای جستجوگر مانند گوگل پاداش می گیرد ، که برای دستیابی سریعتر به جواب های بهتر برای کاربر نهایی ، قدم هایی می گذارد.

 

ایده پردازی در محتوا
ایده پردازی در محتوا

 

برای پیوند دادن به وب سایت خود ، سایتهای مرتبط بیشتری کسب کنید

 اگر این کار را به بهترین وجه انجام دهید، نتیجه عالی است؛ در غیر این صورت به عنوان پیوندهای ورودی شناخته می شود. این تاکتیک به موتورهای جستجو کمک می کند تا قدرت سایت شما را کاملاً درک کنند و همچنین اعتماد و کیفیت سایت شما را افزایش می دهند. به عبارت دیگر ، پیوندهای معتبر ورودی (از سایتهایی که عملکرد خوبی دارند) اعتبار سایت شما را می دهد. این تاکتیک باید با تولید محتوای جذاب و اصلی اتفاق می افتد. دلیل آن این است که سایت شما را استمرار می دهد و دلیل خوبی برای هدایت محتوی شما به سایت های دیگر است.

از طرف دیگر پیوندهای داخلی پیوندهایی هستند که از یک صفحه یا ارسال در سایت شما به صفحه دیگر منتهی می شوند. اینها مفید هستند زیرا آنها بازدید کنندگان را از طریق وب سایت شما راهنمایی می کنند (یعنی پیمایش درون وب سایت) و آنها را درگیر مطالب مرتبط و مرتبط می کنند. آنها همچنین به لینک های سایت کمک می کنند ، این لینک های فرعی هستند که در موتور جستجو در زیر لینک صفحه اصلی شما ظاهر می شوند. اما باز هم ، ایجاد محتوای درجه یک همراه با هر استراتژی پیوند داخلی می باشد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مطالبی که شما تولید می کنید مربوط به بازدید کنندگان شما باشد و از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

در کل ، هر دو لینک ورودی و داخلی به موتورهای جستجوگر کمک می کنند تا محتوای سایت (های) شما را درک کنند و تعیین کنند که چقدر برای بازدید کنندگان ارزش دارد. اما در حالی که بخش مهمی از استراتژی آنلاین شماست ، باید از لینک مناسب استفاده کنید. پیوند بیش از حد می تواند اعتبار یا خوانایی سایت شما را کاهش دهد و ممکن است توسط موتورهای جستجو جریمه شوید.

 

کلمات کلیدی رقبای خود را پیدا کنید

کلماتی که رقبای شما در آن برتر هستند را با الکسا بیابید . سایت خود را برای آنها بهینه کنید.یکی از راه های پیشرفت در این کلمات اینکه می توانید کمپین های PPC را برای آن ها خریداری کنید. با انجام یک تحقیق درباره کلمه کلیدی می توانید درک کنید که مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند و چطور عمل می کنند. به نوعی ، تحقیقات کلمات کلیدی در حال یادگیری صحبت کردن به زبان مشتریان شما در متن نیازها و خواسته های آنها است. نمایندگان بازاریابی ورودی ، یک اینفوگرافیک عالی را در ۵ انگشت از استراتژی قرار دادن کلمات کلیدی به اشتراک گذاشتند که به شما در انتخاب مناطق مناسب در سایت خود برای قرار دادن کلمات کلیدی مورد نظر ، کمک می کند. 

 

استراتژی بازاریابی رقبای خود را بشناسید و بدانید چه عواملی در بازاریابی آن ها موثر بوده است

دلایل مختلفی برای تحلیل اهمیت رقابت شما وجود دارد ، اما به طور خلاصه آنالیز رقیبان می تواند تحلیل مناسبی از سایت شما در دستور کار قرار دهد. بنابراین ، درک واضح تری از اهمیت پارامترها می فهمید. چه استراتژی هایی کاری (برای شما و رقبای خود) موثر هستند.

این آنالیز به شما امکان می دهد تا روند کسب و کار را شناسایی و پیش بینی کنید. همه این زوایای اطلاعاتی به استراتژی کلی شما کمک می کند و به شما امکان می دهد تا تصمیم گیری مناسبی در مورد آینده کسب و کار خود با فهم درست بیشتری داشته باشید. که این خود بر موقعیت شما در بازار تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

 

بهترین شیوه SEO را در وب سایت خود دنبال کنید. 

SEO سئو یا بهینه سازی سایت برای موترو جستجو یک استراتژی بسیار مهم است که سزاوار مقدار قابل توجهی از وقت و توجه شما است. اما سئو فقط مربوط به بهبود ارتقاء و دید وب سایت شما نیست. بلکه در مورد بهتر کردن سایت شما برای مشتریانی است  که از آن استفاده می کنند یا با برند شما کار می کنند. بدون داشتن یک تجربه کاربری خوب ، امید زیادی برای نگهداری یا تبدیل مشتریان خود نخواهید داشت.

منابع بی شماری برای یادگیری درباره سئو وجود دارد ، اما الکسا یک آنالیز سئو ارائه می دهد که شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقابتی و ابزار تجزیه و تحلیل وب به عنوان بخشی از این برنامه پیشرفته است . بعد از پرداخت هزینه و انتخاب پنل، دستورالعمل خاصی در مورد چگونگی بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو ، قابلیت استفاده ، عملکرد صفحه ، پیوند به عقب و موارد دیگر دریافت خواهید کرد.

 

مطالب مرتبط :

کامل ترین راهنمای سئو وردپرس برای مبتدیان (قدم به قدم)
چرا ساخت یک لیست ایمیل بسیار اهمیت دارد (۶ دلیل)
کامل ترین آموزش نصب Google Analytics در وردپرس

.

مطلب پیشنهادی

۳ ابزار برای بررسی کلمات کلیدی پست های سایت وردپرس

۳ ابزار برای بررسی کلمات کلیدی پست های سایت وردپرس

    آیا می‌خواهید بررسی کنید که پست‌های وردپرس برای کلمات کلیدی رتبه‌بندی می‌شوند یا …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *